Nacionalna priznanja jabolka kakovosti so bila včeraj, 4. 12. 2017, podeljena zgodbam uspeha v programu Erasmus+ za vsa področja izobraževanja, prvič pa so jabolka kakovosti podelili tudi v kategoriji posebni dosežki. Nagrajene so bile zgodbe, ki navdušujejo in širijo obzorja, stopajo iz utečenih okvirov, izboljšujejo kakovost posameznikovega dela ter poudarjajo pomen sodelovanja in skupnih vrednot.

Priznanja nam je izročila ministrica dr. Maja Makovec Brenčič, program je vodila Bernarda Žarn, z glasbenimi nastopi pa so ga popestrili učenci Otroškega pevskega zbora OŠ Dante Alighieri iz Izole ter dijaški kvintet Biotehniškega izobraževalnega centra Ljubljana.

Utemeljitev naše nagrade:

Osnovna šola Litija je pravi preboj v mednarodnih vodah naredila v okviru programa Erasmus+ in akcije eTwinning. Nosilka šolske štafete je prav gotovo knjižničarka Nevenka Mandelj, ki je svojo zgodbo začela s projekti eTwinning, ki so skozi čas in izkušnje postajali vedno bolj kompleksni. V kratkem času je svoje navdušenje za mednarodno sodelovanje razširila tudi med večje število svojih kolegov in zelo hitro so iz projektov, ki omogočajo zgolj virtualno sodelovanje, brez finančne podpore prešli v zahtevnejše projekte Erasmus+. Pričeli so kot partnerji v strateškem partnerstvu, nadaljevali s projekti individualne mobilnosti in bili v letošnjem letu uspešni prijavitelji strateškega partnerstva v Sloveniji. Na šoli se je zgodil postopen razvoj, ki je od posameznika prešel na večji del šole, iz enostavnega h kompleksnejšemu, iz učinka, ki so ga občutili predvsem otroci, ki so sodelovali v knjižničarskem krožku, do trenutka, ko so Litijo preplavili otroci iz različnih delov Evrope. Na eTwinningu si je šola ustvarila dobro ime, ki jim omogoča odprta vrata do praktično vseh šol, ki so zainteresirane za mednarodno sodelovanje. Na kreativen in smotrn način prepletajo in dopolnjujejo aktivnosti projektov Erasmus+ s portalom eTwinning, ki jim služi kot orodje, s pomočjo katerega vključujejo v aktivnosti večje število otrok, ki zaradi takšnih ali drugačnih omejitev ne morejo na fizično mobilnost, delijo svoje znanje tudi med ostale zainteresirane in se plemenitijo skozi izkušnje drugih. Dobro delo posameznikov in šole kot celote je bilo prepoznano že večkrat, ne samo na nacionalnem, temveč tudi na mednarodnem nivoju.